lördag 30 maj 2009

Bakfyllemat- ramlösa

Nu har migränen släppt lite så man orkar göra något vettigt. Jag har varit inne och köpt mina tabletter och idag fick det bli bakfylle mat nämligen pizza med tomat, ost, lök, kebabkött, bacon, kebabsås beställde jag men fick vitlökssås. Konstigt att det ska vara så svårt att ge mig det jag beställer. Jag är inte så förtjust i vitlökssås så pizzan var förstörd. Men hungrig som jag var så tryckte jag ner lite granna ändå.

Jag pimplar ramlösa med citron just nu. Är man bakfull är ramlösa det bästa att dricka, då smakar det som bäst. Nu ska jag se om det är något skoj på TV fram till robinson.


Make your own cool montage at YourMagicPhoto!

4 kommentarer:

Barbamamma sa...

Ojdå hoppas huvuddnket har släppt nu, och att du är återställd i morgon
kram

Jessica sa...

Pizza är ju toppen bakismat dock är det väldigt trist när den inte håller måttet eller när dom gör fel, blir ju liksom dubbelgrinig =)

Ha en härlig och solig dag!

sannof sa...

oj oj ja det brukar va vätskebrist när man är bakfull.. så sug idej lite bubblor.. kram =)

Mia sa...

Hoppas du mår bättre idag!kram

Skriv ut