söndag 17 maj 2009

Norway - Points: 387 - Place: 1st

Vi börjar dagens första inlägg med ett videoklipp på ESC bästa låt. Att Norge vann ESC igår har väl inte ungått någon. Vilka år säger man rätt låt vann. Inte många men i år kan man säga det. Norges bidrag var ju helt klart bäst. Jag älskar denna låten.
Att inte Sverige kom bättre förvånar mig inte ett dyft. Hur kan vi skicka opera eller ännu värre hur kunde Carolina Af Ugglas komma tvåa. Detta är en gåta för mig hur tänkte vi svenkar egentligen? Jag diggade inte Sveriges bidrag alls. Jag har svårt för opera.


3 kommentarer:

Mia sa...

Gillade inte heller sveriges bidrag, däremot tyckte jag om Norges. Så rätt låt vann enl. mig . Kram

sannof sa...

Jag har oxå svårt för opera men jag gillar marlena... Norge va överlägsan och den va bra... ha en fin måndag..=)

Lindis sa...

Tyckte sveriges låt var lite småfrän men smaken är som baken men är mycket glad åt att norge vann kram

Skriv ut