onsdag 13 maj 2009

Balkong pyssel

Jag varit ute på balkongen och försökt att få min murgröna att klänga uppför spatljen. Det blev inte så dumt om jag får säga det själv. Skulle kanske varit lite tätare ändå. Men nu har jag inte mera att binda upp så det få vara så här så länge.Härligt med lite insyns fri area så inte mina grannar kan se rätt in vad vi gör på vår balkong. Lite privatliv vill man ju ha.
Jag måste också ta tag i övriga delen av balkongen där det inte är lika roligt. Vissna blommor från fjolåret men nu är dom kastade. Så nu är det bara att fylla på med nya frächa och bedårande vackra blommor, grönsaker och kryddor.

2 kommentarer:

Mia sa...

Vad mysigt du gör det på din balkong! kram

åsa - hello sugar! sa...

jag tycker det ser ut som en riktigt bra början. :) ja man vill ju ha lite privacy från grannarna.

Skriv ut