onsdag 6 maj 2009

Vad blir det för mat?

Nu klarnar det ju upp lite och solen tittar fram. Perfekt jag som ska iväg om ett par timmar. Solen kom fram nu och göm dig inte igen. Jag vill att du ska lysa klart klart på himmlavalvet.
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Jag letar och letar efter något gott till kvällen. Har snart gått igenom varenda sida känns det som efter ett mumsigt och nytt recept. Jag känner lite för kyckling idag så jag funderar på att göra något med grillad kyckling men vet inte vad ännu. Ja ja jag får fortsätta leta. Vi hörs senare!

zwani.com myspace graphic comments

Godissugen? Jag är godissugen. Ska gå och ta mig några dumle som jag har överflöd med som vi vann på Liseberg.

8 kommentarer:

Barbamamma sa...

Åh skicka några dumle hit med. Ja jag äter kyckling just nu, resterna av min gryta häromdagen. Men till middag i kväll??? Ingen aning.

Mollan70 sa...

Hoppas du hittar nått gott recept.
jag brukar mest steka kyckling i ugnen.

*tingeling* sa...

köpte dumle idag, men dom får jag inte äta för jag ska prova göra kakor med dom, har inte provat förr så de kan bli spännande. nu har solen även kommit fram här till oss men inte är det nån värme inte :)ha en bra kväller :)

*tingeling* sa...

hihi min gubbe skulle vara i himelriket, vet inte nån som kan käka så mycke godis som han,hihihi

Lindis sa...

Hoppas du hittade något gott recept. kram och ha en fin kväll!

Mia sa...

Låter gott med godis!! Kolla in Garlicas blogg, hon gör mycket gott!Kram

Garlica sa...

Kul att du tittade in!
Testade du? Ajvar är så himla gott och går att använda till så mycket.
Ha det fint!

*tingeling* sa...

God morgon i stugan! Idag lyser solen åter här hos oss, så skönt :) Hoppas även du får en fin dag :)

Skriv ut