fredag 29 maj 2009

Fredag!

Äntligen är det fredag. Härligt som bara den.

Mitt kort blir jätte söt men jag är inte riktigt nöjd ännu. Så lite till ska jag pilla med det innan ni får se det.

Nu ska jag ta tag i städningen här hemma och göra lite helgfint. Ser ut som kom och hjälp mig på sina ställen just nu. Men nu ska det fixas till.

Om ett par timmar ska jag åka in till stan och träffa en kompis och springa i affärer. Gott att få komma ut och njuta av det fina vädret som har kommit nu äntligen efter all storm som vi fått stå ut med. Men idag har gud gett oss värme och strålande sol. Gött!!!




2 kommentarer:

attis sa...

Halloj. Jag skulle nog kunna gå in oxå, men aldrig sätta mej . Idag har jag vart ute och plnterat blommor. Skoj att få det gjort. Ha en underbar pingst.
Kramisar

åsa - hello sugar! sa...

hoppas du får en härlig dag i stan! :) ska bli kul att se kortet när det är klart.

Skriv ut