torsdag 7 maj 2009

Hemma igen

Äntligen tittar solen fram lite annars har det varit ett riktigt busvädet idag. Bara regn och så ini bombens kallt, Brrrr. Saknade min dunjacka idag.

Nu har jag ätit grillade kamben. Var jätte mumsigt. Nu måste jag gå och slänga in en tvätt och ta en tråkig disk. Fy vad trist. Men nu måste det göras.


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Snart kommer min älskling hem från jobbet. Då ska han få en bamsekram:)Vi hörs senare!

1 kommentar:

*tingeling* sa...

Här skiner den än, men det har blåst hela dagen. men det har ändå gått å vara me bara linne, första gången för i år hihi... vi håller för fullt på med göra alltan idag, så nu är det bar själva golvet som ska göras. nu ska jag skynda vidare, vill ha den klar så fort som möjligt, hihi Ha en bra kvälelr :)

Skriv ut