tisdag 19 maj 2009

Idag ska jag packa...

Åååh vad gött idag skiner solen och det är riktigt varmt. Idag ska jag börja att packa för imorgon åker jag. Ska bli gott att komma iväg några dagar och bara slappa och njuta av lugnet. För på landet är det verkligen tyst mot storstadslivet. Vi åker hem igen på söndag. Så det blir några dagar. Men sen då är det gott att komma hem. Får inte bli för länge högst en vecka på landet sen är jag rätt trött på skog, lugnet. Saknar då Göteborg och lite buller och bong.

Nu ska jag gå och slänga in en tvätt. Men ha de bra!

zwani.com myspace graphic comments

7 kommentarer:

Lindis sa...

Hade så jättebra, kram

sannof sa...

Skönt att få vila öronen från stads buller oxå... Ha en toppen resa..=)

Barbamamma sa...

Visst är de tkonstigt att man längtar hem då man är borta. Men som de säger, borta bra men hemma bäst.
kram och ha det så skönt på landet

jayne sa...

Ja du... "lagom dos" är bäst. Jag kan längta bort.. men väl borta längtar jag hem... märkligt märkligt...
Hoppas du får en skön minisemester i skogen, kanske du också ser troll??

Livsnjuterska sa...

Du får ha så trevligt på din lilla resa

Kram

Madde sa...

Ja eller hur va den häftig..hehe

Majsan47 sa...

Så skönt att få åka ut på landet och tystnaden. Man märker först då hur mycket ljud man har omkring sig dagligen, sånt man inte märker när man är mitt i det liksom.
Vi kanske åker upp till dottern och mågen, de har ett ställe i närheten av Grisslehamn, där är det lugnt och skönt och härligt att bara vara. Kram kram och en jätteskön helg önskar jag dig

Skriv ut