onsdag 27 maj 2009

Shopping på hornbach

Igår var det riktig storm här i Göteborg men idag är den underbara solen tillbaks igen. Så idag ska jag åka till Hornbach och köpa in kryddor, tomatplanta, paprikaplanta och kanske att de även slinker med någon blomma i varukorgen. Får se vad dom har att erbjuda. Kul att bara komma ut och drömma sig bort lite. Har varit så för förskyld dom senaste dagarna så jag har inte orkat göra någonting men idag ska jag unna mig lite shopping.

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

4 kommentarer:

Lindis sa...

Shopping är roligt, krya på dig, kram

Majsan47 sa...

Vad roligt att inhandla lite allehanda kryddor och blommor. Hornbach har jag aldrig hört talas om. Det är ingen butikskedja förstår jag.

Sv: Ja det är förbaskat trist att ha dessa grannar *grr* Men snart lägger jag ett meddelande i deras brevlåda IGEN

Kramar

attis sa...

Hallojsan . Ja det var läskigt. Tur det gick så bra som det gick. Här har vi sol nu men full storm. Kul att shoppa lite. Ha det gott och krya på dej.
Kramen

Mia sa...

Idag är stormen hos mig, fast solen skiner.Kram

Skriv ut