fredag 8 maj 2009

Kan inte låta bli att pilla med min design

Idag tycker jag att jag lyckats ännu bättre än igår. Riktigt skoj när man väl kommit på tekniken, hur man gör. Jag tyckte inte bakgrunden (brunt)passade till allt lila så nu har jag istället lagt in lite rosaaktig bakrund inte alls så dumt om jag får säga det själv.

Nu fortsätter jag att fixa och dona med min blogg. Så får vi se om jag blir nöjd någon gång. :D

Shiit snart känner ni la inte igen er när ni dyker in på min blogg. Så mycket ändringar som sker här just nu. Men till det bättre hoppas jag. Snart klar. *LER*

3 kommentarer:

Mia sa...

Spännande att se hur det kommer at bli. Ha en bra kväll. Kram

Lena sa...

Morning, så fint du har. Ha en toppendag
Kram lena

Leila bakar... sa...

varning! när man väl börjat pilla med bloggdesign går det inte att sluta, starkt beroende framkallande! =)

Skriv ut