tisdag 5 maj 2009

Jag är kär...

... i ett radhus. Har kollat in radhus och hus i trakten. Och hittade ett så mysigt litet radhus med en enormt mysig altan och uteplats. Här vill jag bo nu. Varför är jag inte förmögen och har
200 000-300 000 på mitt bankkonto för? Någon som vunnit en miljon och inte vet vad du ska göra av pengarna, jag har svaret ge mig 300 000 så är du av med problemet. *L*

Hatar att bo högst upp på tredje våningen är så förbannat jobbigt när man har handlat och konka upp kassar för mina jäkla trappor. Hatar hatar min lägenhet du är för liten jag vill flytta nu ge mig pengar. Jag är i behov att flytta på direkten.

Nog om mina bostadsproblem. Annars är det bara fina fisken förutom min lägenhet. Shiit där klagade jag igen. Kan inte låta bli just nu. Som sagt jag är kär. Hur har er dag varit annars?


Sadness Comments

4 kommentarer:

Mia sa...

Förstår om du vill ha en egen liten täppa, men det kan ju vara hur mysigt som helst med balkong oxå. Kram

Lindis sa...

Dagen har varit rätt bra här..
Hoppas du får ditt drömhus =) kram

Majsan47 sa...

Det förstår jag att det är jobbigt att släpa upp allt för så många trappor. Jag skulle inte orka, kan jag säga. Sonen och svärdottern bor 2 trappor upp och det är mer än nog för mig, bär man sedan barnbarnet som väger över 8 kg blir det tufft.hihi Hoppas ni hittar något annat som passar er och er kassa. Kram

anna sa...

Förstår dig precis, och radhus är en himla bra uppfinning, vi bodde i radhus förut!

Skriv ut