tisdag 12 maj 2009

Törstig...

Idag har det varit riktigt gott väder här i min storstad. Hoppas nu solen är här för att stanna så man inte börjar sakna dunjackan mer i år. Hade varit gött!

Gud vad törstig jag är idag, var precis och drack och nu är jag lika törstig igen. Kan det va värmen som torkar ut mig tro? Förmodligen är de det.

Idag åt jag stekt potatis, snitzel med rödvinsås. Som jag beställde med till jobbet. Så där satt jag med min mat och min data alldeles själv precis som nu. Snart kommer min man hem från jobbet. Härligt med lite sällskap.

4 kommentarer:

Tweety sa...

Åååh detta receptet lätt gott. Måste jag testa nån dag. Ha en bra kväll!
Skrivet av NorbergsBlogg 2009-05-12 kl 17:24 tweety svarade 12 maj 2009 klockan 18:00:
Det är mumsigt, detsamma. Kram

Mia sa...

Vilket fint par ni är! Kram

Majsan47 sa...

Oj så god mat. Vilken fin bild du fixat. Kram

Lena sa...

Morning, hoppas du får en riktigt fin dag
Kram lena

Skriv ut