måndag 18 maj 2009

Godförmiddag denna soliga måndag!

zwani.com myspace graphic comments

Idag tittar solen fram. Tänk bara om det kunde sluta blåsa med så det blev lite varmare i luften. Jag hoppas jag hoppas på detta!

Snart är det dags för lite lunch. Jag är så hungrig just nu. Idag blir det att tvätta och jobba en stund. Måste tvätta upp för på onsdag åker jag upp till svärföräldrarna på landet. Så jag måste ju ha något att packa ner i min röda fina resväska. Jag ser fram emot att börja packa den. Jag älskar att packa men det är inte lika skoj att packa upp. Min man avskyr att packa så jag kör ett räjs och packar åt honom med när jag ändå är i farten.

Jag ska också ta och hämta ut våra biljetter på ett ATG ombud. Så vi får åka med tåget på onsdag så vi inte blir avslänga från tåget i full fart.

3 kommentarer:

anna sa...

låter härligt, vart ska ni åka?

åsa - hello sugar! sa...

låter skönt med en resa till landet. hoppas ni får fint väder med er! :)

Mia sa...

Härligt att byta miljö ett tag. Det är alltid min man som packar, sen får jag alltid packa upp skiten och tvätta=( Kram!

Skriv ut