torsdag 14 maj 2009

Trött Trött...

Jag är hemma igen. Hur kan man vara så här trött som jag är just nu. Gäsp!!! Jag sov mig ju genom hela natten utan avbrott tror jag. Men är jag uppe för tidigt så piggnar jag aldrig till. Så nu mina kära vänner går jag till kojs några timmar. För jag sover snart på tangentbordet. Så nu ska jag gå och drömma en massa härliga drömmar. Zzzzzzzzzzzzzzzz

När jag bloggar nästa gång ska ni slippa höra mig klaga över min sömnbrist. Börjar bli lite ut tjatat nu tycker jag.


zwani.com myspace graphic comments

2 kommentarer:

Majsan47 sa...

Ja du somna på tangentbordet har man gjort en gång *visslar* Inte bra alls. hihi Kram kram

*tingeling* sa...

blir så konstiga ord om du somnar på tangentbordet :) Om det inte vore för blåsten skulle de vara super härligt ute idag, men ack.. men de kommer väll :) Ha en bra dag :)

Skriv ut