måndag 18 maj 2009

Dekorera Tårtor till Fest

Idag fick jag en bok om tårtor på posten. Mer än 40 lyxiga tårtor är det nu meningen att jag ska göra. Jag älskar att bläddra i sådana här böcker. Sällan jag har gjort nåt i dom. Så nu ska det bli ändring på det. Med en så här fin bok och massor av recept måste jag sätta på ett kål. Så nu ska här bakas. Verkar vara bra beskrivningar och inte allt för svåra saker att göra. Bra för en annan som inte bakar tårtor så ofta. Nu ska jag ta och sätta mig en stund i soffan med en latte och läsa lite i min nya tårtbok.














8 kommentarer:

Lena sa...

Åh, den boken vill jag oxå ha! Inte för att jag gör tårtor så ofta och jag är ej heller ingen bakmamma. Men det är roligt att titta i och jag skulle gärna vilja kunna baka sånt. :)

Majsan47 sa...

Det ser ut som en fin bok med en hel del inspiration. Kanske något att satsa på. Skulle vilja kunna göra fina bakverk, men jag är värdelös. hihi
Kram

anna sa...

Jag gillar ju att baka så den där boken verkar vara nåt för mig med! Ser fram emot bilder på det du bakar!

solstrålen sa...

Hoppas på bildbevis här sen;-) kramis

åsa - hello sugar! sa...

åh vilken fin bok! den skulle jag också vilja ha! :)

*tingeling* sa...

de såg ju bara så gott ut men jag tror aldrig jag skulle klara av å göra en sån fin en :) ja visst är hon söt lilla stumpan, men jag kan inte komma på nått bra namn ännu :) Ha en fin kväller :)

bakmammorna sa...

Vilken fin bok!! Det ska bli kul att se vad du gör!

Anonym sa...

Hej såg att du hade köpt boken
Dekorera tårtor till fest.

Min fru önskar sig den boken nu när hon fyller år ( om 2v )
Det är säkert många som har frågat dig och jag gör det samma.
Skulle du kunna berätta var du har fått tag på den eller vem som har skrivit den eller vilket bokförlag som har publicerat boken?
Du kan skicka svar till mig på min mail som är Tuzzzen@hotmail.com

Tack på förhand, hoppas du kan hjälpa mig så hon får den present hon vill ha

M,v,h

Daniel Nielsen

Skriv ut