måndag 11 maj 2009

Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Mia. Tre saker som alltid finns i min/mitt....

Kylskåp: smör, ost, soltorkade tomater
Frys: hembakat bröd, mat, kylklampar
Skafferi: konservburkar,fryspåsar, kryddor
Handväska: använder inte handväska,jag har en ryggsäck med allergi och astmamediciner, bindor,pennor
Sminkväska: använder inte smink
Badrumshylla:tandborste, tandkräm, deodorant
Förråd: Allt mellan himmel och jord
Hjärna:min man, att få barn, flytta till nåt större (HUS)
Jackficka: Nycklar, plånbok, mobiltelefon
Kryddskåp:peppar, salt, grillkrydda m.m
Barskåp: Öl, Vodka,baileys
Köksbänk: Is-te, bröd, min kenwood som jag inte kan leva utan.

Jag utmanar: Lena, Lindis, Nakenhunden, Majsan

3 kommentarer:

Lindis sa...

Den där utmaningen har jag gjort men tack ändå.. Kram

Lena sa...

Hallå, jag har antagit din utmaning :) Hur länge räcker batteriet? Tycker du inte att den är för liten att skriva på? jag är så sugen på en.
Kram lena

Mia sa...

Har du alltid nybakat bröd?? Nu får jag dåligt samvete. Vad duktig du är! Kram

Skriv ut