onsdag 13 maj 2009

Besöksräknare var är du?

Vad ska jag skriva nu då? Tja jag har egentligen inget att skriva om just nu. Men jag kan ju alltid hälsa er en bra kväll.

Jo nu kom jag på en grej min besöksräknare försvann när jag byte design. Undra hur jag gör nu om jag kan få tillbaks min gamla eller om jag måste börja om på noll igen. Hade ju varit som att snubbla på mållinjen nu när man väl kommit över 3.000 besökare tror jag iallafall jag hade den på. Detta måste jag börja att luska ut nu med detsamma. Vi ropar allihopa nu " besöksräknare var är du, kom fram nu" :)
Myspace Comments, Funny Comment Codes, Animations, Comment Glitters, Glitter Graphic s, Pictures, Graphics for your myspace profile and myspace comments at superhotfile .com

2 kommentarer:

anna sa...

hoppas den kommer fram!

Majsan47 sa...

Var får man sån ifrån? Jag vet ingenting jag hihi. Kram kram

Skriv ut