fredag 15 maj 2009

Pizza kväll & talang

Hej! Nu har jag varit duktig och tagit en disk, torkat av diskbänken och ugnen så nu blänker det i mitt kök. Gott att få ha blivit av med berget av disken. Nu är det frågan om jag kan bli av med mina irriterande ovälkomna husdjur nämligen bananflugorna. Jag hatar dessa på kryp dom är så svåra att få bort men nu har jag inget dom kan dras till iallafall så då kanske dom försvinner. Har tappat upp diskkon med vatten och diskmedel också. Dom brukar dras till det. Om inte det hjälper drar jag fram dammsugaren och suger upp dom små rackarna istället. Det brukar vara det mest effektiva medlet mot bananflugor.

Ikväll blir det hemmagjord pizza med tomatsås, skinka,tomat, paprika, rödlök, ost och pizzamix.
Sen ska här kollas på talang som varje fredag med mannen.

Myspace Comments, Funny Comment Codes, Animations, Comment Glitters, Glitter Graphic s, Pictures, Graphics for your myspace profile and myspace comments at superhotfile .com

5 kommentarer:

Majsan47 sa...

Nu ser jag på Talang, spelade in det. Kram

Lena sa...

Morning, hoppas du får en underbar Lördag
Kram Lena

Lindis sa...

Lät gott med hemgjord pizza, själv ser jag alltid så ska det låta så men nu igår var det sista avsnittet för säsongen så jag får kanske börja se talang istället! Kram

Mia sa...

Vad gott det där lät. Ha en bra lördag! Kram

Lindis sa...

SV: Thailändskt låter inte helt fel. Ja, det är lite trist med tårarna där som inte vill komma för jag behöver dem många gånger.. Kram om dig!

Skriv ut