onsdag 13 maj 2009

God förmiddag denna lille Lördag!

Vilket härligt väder vi har idag också. Hurra! Jag hoppas ni har det bra? Här är bara fina fisken, lite trött bara. Men det går la över så småningom när man fått lite uppiggande dryck i magen.

Nu ska jag ta och tänka till lite på en meny jag ska bjuda mina svärföräldrarna och min mans moster och respektive på kristihimmelfärdsdagen. Då jag har känt min man i 14 år. Så vi tänkte fira det lite med nära och kära. Så här vankas det god mat och dryck. Men vad? Det är det som är frågan så det måste jag nu klura ut. Men ha en bra dag! Så hörs vi senare! Kram

Free Orkut and My Space Nice Day Graphics Glitters

2 kommentarer:

åsa - hello sugar! sa...

här var det soligt på morgonen men nu vet jag inte vad som händer, de mörka molnen börjar komma. usch usch.

vad kul med lite kalas över kristihimmelfärd. att ha känt varandra i 14 är ju verkligen värt att fira! :)

Mia sa...

Vi hade sol i morse, men nu är det mulet igen! Ha en bra dag! Kram

Skriv ut