fredag 31 oktober 2008

Bus eller godis

Äntligen fredakväll. Sitter nu och glor på MTV X-effect. Hur kan man va så dum att man ställer upp i sådana såpor. usch det är inget för lilla mig.

Kl. 15.00 var jag och Jörgen på Olearys och åt lunch och tog oss en kall och go fredagsöl. Det var gott, det har varit en hektisk dag så det var gott och rensa tankarna lite var så uppstressad tidigare idag.

Hallowen, jag är inget stort fan av hallowen tycker det är en knäpp tradition. Våra ungar klär ut sig till häxor, vampyrer och monster m.m. det skulle vara lite skojiga dräkter istället. Inte uppmuntra ungar till att klä ut sig spöken dyl. Jag är väl helt enkelt för gammal för traditionen Jag ska fira alla helgons afton istället med Jörgen och en kompis på Olearys imon och kolla på fotboll (Juventus). Undrar om det kommer några ungar i år? Det brukar komma ett gäng och säga bus eller godis. Och det är väl bäst att ge dom lite godis så det inte hittar på nåt bus. *L*

Snart sliter sig Jörgen från datan och kommer ut och myser med mig. Vi ska kolla på doobidoo tillsammans. Som vi alltid gör kl. 20.00 på fredaskvällen. Och jag får spela in idol för det är inget Jörgen vill se.
Ha nu en skön fredaskväll för det kommer jag att ha.

Jag skulle vara en indianflicka om jag skulle gå på Hallowenfest.

Inga kommentarer:

Skriv ut