tisdag 21 oktober 2008

Dagens aktiveter...

Ja ha då var man hemma igen efter dagens både tråkiga och mindre roliga aktiviteter. Jag har varit på apoteket och handlat. Men va inte oroliga jag är inte sjuk eller nåt sånt. Visserligen har jag varit lite förskyld men det är inget sådant. Läste lite om barnlöshet och läste att man skulle äta ett tillval som folsyra för att lättare bli gravid så jag har köpt tabletter med folsyra och en annan sorts tablett med folsyra och järn. Hoppas på att detta ska hjälpa mig och min älskling lite på traven. Önskar så att jag blir gravid snart. Ja vi får se hur det går. Önska oss lycka till nu.

Ikväll har jag planerat lite myspys med min älskling och vad det blir får ni se senare. Tänkte göra lite mysigt och vad det leder till får ni räkna ut själva. :)

Nu ska jag slänga in tvätt sen ska jag göra lite mysigt inför kvällen mysstund.

Ha de bra! Så hörs vi!
Kram Cissi

Inga kommentarer:

Skriv ut