tisdag 14 oktober 2008

Mina datorer är dumma

Igår la mina datorer av. På laptopen går det inte att komma in på Internet Blir så frustrerad hatar när inte den fungerar vad ska man göra om man inte kan koppla av framför datan när Jörgen har lagt beslag på den andra huvud datan i lägenheten. Och till huvud datan som pekpilen bara vill sticka upp till vänstra hörnet hela tiden så man får verkligen kämpa för att den ska klicka på det man vill. Jörgen kämpade med att försöka betala räkningar igår och till slut lyckades med lite möda och besvär. Så nu vet ni varför det inte blev så mycket skrivit igår. Pilen vill fortfarande upp i vänstra hörnet men jag lyckades klicka mig in här så jag kunde blogga lite med er. Men jag vet inte om den fortsätter att vara så här snäll så vi får se om jag lyckas skriva nått mer idag.

Hoppas allt er bra med er annars.

Många kramizar

Inga kommentarer:

Skriv ut