onsdag 29 oktober 2008

Arsenal

GodMorgon! Hoppas ni har sovit gott för det har iallafall jag gjort.

Idag är det onsdag och lillelördag och min kära pappa och min lillebrosa har åkt till London idag för att se Arsenal-Tottenham i kväll. Åhh jag är inte lite avundsjuk på dessa två herrar som är på väg till fotbollens storstad London. Hade varit skoj att få se sitt favoritlag Arsenal live. Så de kommer bergsäkert att ha en kanondag god mat, krogrunda innan matchen. Ja ja jag och Jörgen ska åka och kolla på den på Storbilds Tv istället. Inte riktigt det samma men det får duga. "SNYFT" Kanske jag ser dom på TV. Tja det är väl en liten chans men man vet aldrig.
Men först är det en massa jobb som måste göras både hemma och på Mediashop.

Vi hörs! Ha de bra!
Kram




Inga kommentarer:

Skriv ut