fredag 17 oktober 2008

Ser fram emot att kunna ta Fredakväll snart

Ska snart ta fredag kväll. Gott att äntligen kunna sätta i soffan tillsammans med Jörgen och kolla på doobidoo som börjar om ett par timmar. Jag tycker det doobidoo jätte bra Lasse Kroner är så skön. Segt att bara städa en hel dag. Men nu har jag bara dammsugningen kvar. Snart kommer min älskade Jörgen hem och då ska jag ge honom en stor kram har saknat honom så.

Jag har varit på Backa plan en snabbis och köpt ett rödvinsglas. Jag var sjuk och var lite trött för någon vecka men det hindrade inte mig från att få för mig att diska. Och då har jag sönder dyra Orrefors glaset. Nädrans klantigt men det är sånt som händer. Jag brukar inte ha sönder glas i vanliga fall. Men nu har jag köpt ett nytt så alla kan få varsitt glas imorgon till fondue imorgon.

Annars hur har er dag varit?

Idag har jag tagit på mig min klänning som jag köpte i Prag på REA. Den kostade bara 70 kr. Nice va? .

Inga kommentarer:

Skriv ut