onsdag 15 oktober 2008

Jag väntar och väntar det är segt att vänta

Nu sitter jag och väntar på att min man ska ringa. Vi ska träffa en kompis som ska hjälpa oss lite med våra datorer. Hatar när datan inte fungerar som den ska. Men idag har den varit hyfsat snäll. Vår kompis och Jörgen skulle prata lite affärer först. Pappersarbete det är så trist så jag tänkte dyka upp senare då de har gjort grovjobbet. Smart va?

Usch vad kallt det är idag var ute på balkongen en sväng. Får nog ta på mig mina finger vantar och min halsduk som jag har fått av min snälla mamma för tre jular sen. För det är riktigt kallt. "Brrrrrrr"

Köpte dessa fingervantar med lite silver glitter i på CoopForum förra året för 29 kr.

Dunjackan väntar jag nog med några veckor till. Jag har köpt jackan på NK för två sen.



Inga kommentarer:

Skriv ut