tisdag 7 oktober 2008

Nu är jag vaken...

Jag var så trött i morse att jag bara var tvungen att sova lite längre. Men det är väl ingen nyhet när det gäller mig jag älskar att sova. Det är så gott. Det är alltid lika svårt att gå upp ur sängen. Men nu sitter jag här och ska försöka blogga lite fast jag är precis nyvaken. Vad ska vi skriva idag då?

Min dag ser ut så här idag.
1. Först måste jag kolla och svara på mail som kunder till Mediashop skickat.
2. Kolla privata mailen och hoppas jag sålt något på tradera.
3. Har en leverans att vänta in också.
4. Åka och äta lunch.
5. Dags att åka till Mediashop och packa dagens leveranser.
6. För att göra något roligt efter alla dessa måsten ska jag åka in till Nordstan och kolla på smycken lite. Hoppas på att få något fint av min man nu på min födelsedag.

Ha det nu bra!

Inga kommentarer:

Skriv ut