fredag 24 oktober 2008

Gött snart dags att åka hem och ta Fredakväll

Är tillbaks på Mediashop igen har slängt av lite som inte behöver släppas hem igen. Men snart ska jag åka hem och njuta av att det äntligen är fredakväll med en massa gos och mys med min älskling som jag älskar så mycket. Längtar till att komma hem och få lägga mig i hans famn och bara njuta av kvällen framför tv:n.

Har hittat en ny dunjacka på rea för bara 239 kr. Inköpt på Wilma på Backaplan. Egentligen skulle det inte blivit någon ny jacka i år men när jag hittade denna kunde jag inte låta bli. Min gamla är väldigt smutsig och det går inte att få den ren änns i tvättmaskinen så det känns bra med en ny jacka redan i år. Kul att ha en ren och fräsch när man ska åka bort eller åka in stan och gå bland folk.

Jag har också varit och köpt en fritös. Får se om jag orkar testa den kväll annars blir det friterat imorgon istället.

Ska försöka få in lite bilder me ikväll på min nya jacka och byxorna jag hämtade igår.

Ha en fortsatt härlig fredaskväll. Det ska iallafall jag ha. Många kramar Cissi

Inga kommentarer:

Skriv ut