lördag 11 oktober 2008

Jörgen håller på att göra brunch

Idag har äntligen dagen kommit då min älskade man ska fira mig. Just nu skulle han ner och handla och sen ska han göra iordning Amerikansk brunch till mig. Ska bli gott jag är så hungrig nu har bara druckit mitt is-te än så länge idag. Sen ska vi åka till Liseberg och gå lite och spela på hjulen och så tänkte jag åka lite attraktioner bla. Jukeboxen det är min favorit på liseberg men den får jag åka själv för Jörgen tycker inte om att åka så mycket på liseberg så jag får åka det mesta själv. Men flume riden har han lovat att åka med mig. Den är härlig. Sen har han bokat bord på en Grekisk resturang ikväll. Ska bli mysigt det var länge sen jag var på Grekisk resturang nu så det ska bli gott. Jag älskar Tzatziki och Souvlaki det är så gott. Grekisk är också ett väldigt billigt alternativ på resturang. Vi brukar ta förrätt, varmrätt och en flaska rött vin till och det brukar gå på mellan 400-600 kr. Inte farligt va? Nu kollar jag på Narnia så jag ska väl kolla färdigt på den så hörs vi lite senare.

Jag fick 3 vackra rosor av världens bästa man.

Inga kommentarer:

Skriv ut