måndag 20 oktober 2008

Hoppas på miljonchans

I Lördags fick jag en trisslott utav mamma och vann 50 kr. Så nu har jag varit och löst ut den mot 2 st nya lotter. Så hoppas ni håller tummarna för mig nu så jag vinner 1 miljon så jag kan köpa mig ett hus och slippa den här jädrans lägenheten. Är så trött på att bo tre trappor upp och så litet just nu. Jag vill ha en liten trädgård, altan, mysigt kök, två toaletter och det måste vara 2 våningar. Nu skrapar håll tummarna. Sjutton också jag vann 50 kr x 2=100 kr. Det var inte en miljon men hundra kronor är bra eftersom jag inte köpt den själv. Skulle varit på första lotten bara för där var det x 10. Det hade inte varit illa med 500 istället för futtiga 100 kr. Men jag är lycklig ändå nu kan jag gå ner och köpa något gott till kvällen.

Ha de bra!
Kram
Cissi

Inga kommentarer:

Skriv ut