måndag 13 oktober 2008

God Morgon

Hej!
Ja då var det måndag igen och dags att jobba. Det är ruskigt vad helgerna går fort. Men det har varit en rolig helg tillsammans med min älskling. Men jag är lite trött idag kunde inte somna igår men jag var för trött för att sitta uppe. Konstigt att man kan vara så trött men ändå pigg på samma gång. Hoppas jag kan sova bättre i natt. Så nu måste jag dricka mängder av is-te för att vakna till liv. Hoppas ni sovit bättre än jag.

Idag kommer svärmor och svärfar på besök. Ska bli roligt. Det är alltid roligt att få lite besök kan bli lite långtråkigt att alltid jobba själv hela dagarna. Så nu ska jag sätta dom i arbete *L* När man är på besök i Göteborg är det ingen vila. Här finns alltid att göra.

Ska skriva in recepten från brunchen med som Jörgen gjorde i lördags. Men de kommer under dagen.
Ha nu en bra morgon så hörs vi om några timmar. Kram på er alla.

Jag i Prag i somras. En jätte mysig stad som jag längtar tillbaks till.

Inga kommentarer:

Skriv ut