söndag 5 oktober 2008

Tråkigt med ensamheten

Vad det blåser och regnar. Allt jag hade på balkongen har jag fått ta in för det bara blåser omkull Har blivit förskyld också. Det är så trist. Hoppas det går över till på torsdag då det är min födelsedag. Jag vill inte fira den med att vara sjuk.

Usch det är så tråkigt och Jörgen är och jobbar så jag får sitta här hemma och uggla själv framför tv:n. Kollar just nu på på en brittisk dokumentär från 2006 om män som har bröst. Många människor tror att män som utvecklat bröst lever ett ohälsosamt liv men för vissa män handlar det inte om kost eller fysik utan har medicinska orsaker som kallas gynekomasti. Det innebär att de utvecklar bröstvävnader precis som kvinnor. Nu är det ett annat program "vad blir det för mat" Moberg ska göra lasagne. Moberg dotter fyller år och har fått en en rosa moped.

Visst är den läcker. Jag skulle också vilja ha en rosa moped.

Inga kommentarer:

Skriv ut