torsdag 2 oktober 2008

Min önskelista:

Om en vecka den 9 Oktober fyller jag år. Men det har jag ju skrivit tidigare så det kan ni väl inte missat. Tänkte bara dela med mig till er vad jag önskar mig.

Önskar mig detta just nu:
- Cd med Danny heart beats
- Espressomaskin
- Chefen Grytlapp magnetisk, grön
- Chefen Grytlapp magnetisk, röd
- Bastian Grytlapp Hjärta, röd
- Bastian Grytvante, röd
- Küchenprofi Bruléset, inkl. formar
- Fritös
- Tumbler Lila 4-pack 25cl Boda Nova Joy
- Boda nova Joy Karaff lila 1,2L
- En hotell natt på Hotell 11. Bröllop och romantiks paket med min underbra man.
I paketet ingår:
Övernattning i hörnsvit med havsutsikt och balkonger åt två håll mot vattnet
1 halv flaska mousserande vin
Belgiska chokladpraliner
Frukost på rummet eller frukostbuffé
Morgonrockar på rummet
Fri tillgång till relaxavdelning med bubbelpool
Sen utcheckning
Jag skulle också vilja ha byxor,något snyggt upptill tex: topp, cardigans, kofta, fina underkläder, snygga öronhönge och klocka.





Inga kommentarer:

Skriv ut