torsdag 6 november 2008

Smink WHY?

GodMorgon kära läsare. Ja ha då var det torsdag förmiddag igen. Och imorgon är fredag härligt. Shit vad veckorna går fort. Det var ju inte länge sen det var måndag morgon.

Gud vad det snackas mycket om smink på alla bloggar tycker. Måste man sminka sig för att vara snygg kan man inte gå utanför dörren ändå? Tydligen inte! Men jag kan! Jag sminkar mig aldrig och jag ser lika snygg ut ändå. Jag har satt på mig nåt läppglans och nagellack nån gång då jag ska på fest eller liknade men mer än det är det inte. Men oftast går jag även på fest utan att ha varken läppglans eller nagellack. När jag och min man ska iväg så är jag klar förre honom alltid. Inte för att han står och sminkar sig i flera timmar men det är att stå i duschen länge, raka sig, fixa till håret och slutligen ta klä på sig.

Gammal bild från vår bröllopsresa 2005.

Inga kommentarer:

Skriv ut