lördag 8 november 2008

Dumma finne

Aj jag är förskyld men jag kan inte snyta mig ordentligt för jag har en finne i näsan som gör så ont. Varför ska man få en finne på ett så korkat ställe för? Jag har knappt aldrig finnar men när jag väl får en så får jag dom på så idiotiska ställen.
Tja glöm finnen nu. Nu är det sluttjatat om den.

Jag vill åka utomlands. Har kollat lite på Internet och jag Jörgen ska åka till Kroatien nästa sommar. Vad härligt det ska bli kristallklart vatten gå längs stranden och hålla varandra i handen och kolla på solnedgången. Kan det bli mycket bättre tror inte det va? Fördelar varmt, bad, god mat, goda viner och så har vi tänk åka till venedig en dag och åka gondol och äta en super god italiensk pasta. Åhh vad jag längtar till sommaren och semestern.


Inga kommentarer:

Skriv ut