tisdag 11 november 2008

1 Advent om 2 veckor och 5 dagar

Jäklar vad goda mina snöbollar blev igår. Men tyvärr blev det inte så många så jag måste göra fler någon dag så jag har till första advent som är om 2 veckor och 5 dagar. Mysigt längtar så tills att få plocka fram adventsljustakarna och börja julpynta så smått. Men jag kommer nog att börja redan torsdagen, fredagen innan första advent och ta fram lite pynt, tomtar och adventsljustaken. Jag är en sån person som ofta inte kan vänta ända till 1 advent för att börja pynta för jag längtar så till att få ta fram mina tomtar mm, att jag blir tokig på allt väntande och varför ska man vänta när man kan göra det när det känns rätt? Jag skulle kunna börja redan idag men då tycker väl min man och mina kompisar som kommer på lördag att jag är helt galen i huvudet. Jag ska ju äntligen ha min min födelsefest på lördag för er som missat det.

GodMorgon föresten har ni hittat hit. Kul! Ha nu en bra dag.

Inga kommentarer:

Skriv ut