torsdag 20 november 2008

Ljudböcker

GodMorgon! Har inte vaknat än. Var segt att komma upp ur sängen imorse. Inte änns efter en varm dusch piggnade jag till. Har tom varit ute i kylan och sitter nu redan på Mediashop. Väntar på leverans annars hade jag inte suttit här så här tidigt på morgonkvisten.
Ikväll åker jag upp till skogen. Ska bli skönt att slippa Mediashop i ett par dagar. Har tagit med mig två ljudböcker sagan om de tornen och sagan om konungens återkomst som jag och Jörgen ska varva ner med ett par dar för att sen orka ta tag i jobb igen på tisdag. Ljudböcker är en mysig förströelse att sitta tillsammans och lyssna. Gott att släppa alla tankar ett par timmar och drömma sig bort. Sen har jag ju mina böcker och mitt pyssel med mig. Så det ska verkligen bli skönt.

Nu ska jag jobba lite men vi hörs senare.

Inga kommentarer:

Skriv ut