söndag 9 november 2008

Har varit på bio Bond - Quantum of solace

Idag har det inte blivit mycket bloggande. Har haft fullt upp hela dagen. Hinner inte mer än att vakna och vi bestämmer oss för att gå på bio. Har en timma på oss att göra oss iordning och ge oss iväg. Vi är en kvart försena till bion men vad fasen gör det vi har inte missat något det var reklam fortfarande. Bedrövligt 25-30 min reklam. Jag går på bio för att se filmen inte massvis med reklam. 10 min max tycker jag är lagom. Nu till filmen (Bond - Quantum of solace)den var häftig och väldigt bra. Började med en häftig biljakt som inte var dålig. Sen har jag varit och jobbat och så har vi gjort mat thailensk kycklinggryta blev det idag. Gott! Så nu är jag proppmätt. Nu har jag lovat Jörgen att spela axis & allies. Tråkigt men man för ställa upp och vara snäll för hus fridens skull.
Ha de bra!
Kram

Inga kommentarer:

Skriv ut