fredag 28 november 2008

Öl och Bowling och julskyltning

GodMorgon! Gött äntligen fredag. Häller på att tvätta för glatta livet tills ikväll då jag och Jörgen och några kompisar ska gå ut och dricka öl och sedan spela bowling kl.22.00. Var länge sen jag spelade bowling så det ska skoj. Jag är inte precis något proffs förlorar för det mesta men jag hoppas alltid att jag en dag ska slå Jörgen. Kanske händer det ikväll. Håll en tumme för mig. :)

Jag var ju som sagt en sväng inne i stan igår bla på Panduro och köpte 2 st omålade änglar och ett tomtehuvud som jag började att måla på igår. Jag gick förbi NK som börjat med sin julskyltning. Tog lite kort för er som inte bor i Göteborg och kan se detta.

Mobilbilder så det är inte bästa kvaliten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bowling är väldigt skoj. Lycka till!

Skriv ut