måndag 3 november 2008

Helgen har varit kanon

Jag har haft en bloggfri helg kände inte för att skriva. Men nu är jag tillbaks med massor av nytt.
Men först en uppdatering av vad som hänt i helgen. I Lördags jobbade Jörgen en stund med Mediashop och jag bakade drömrulltårta och chockladbollar. Har kommit in i en rejäl bakperiod nu det är så himmelens kul att baka att jag vill göra det hela tiden. Men tyvärr måste man ju jobba lite me. På Lördagskvällen var det Mediashops julbord kan man säga vi var på Olearys igen jag och Jörgen men vi var inte ensamma denna lördag nu hade vi fått tillökning Jörgens bror som också var med på Göteborgs bästa Sportbar. Vi åt sizzling fajitas med kyckling. Den är så god rekommenderas 100%. Där satt vi och myste och hoppades på att Juventus skulle vinna med 2-0 och vilken turkväll de vann med exakt 2-0. Nu tänker ni varför var det så viktigt just 2-0 jo så här ligger det till jag och Jörgen tippade på att det skulle bli just seger och 2-0 till Jörgens favoritlag i den italienska ligan. Och yeah där drog vi in lite extra kosing i kassan. Sen var det dags för Mediashop att betala kalaset så vi kunde åka hem igen och sätta oss i soffan med en öl.

I söndags var jag och jobbade mina 2 ½ timma på mitt extrajobb. När jag kom hem bakade jag och Jörgen goda piroger med köttfärs som vi sedan åt till middag. Vi bakade även knäckflarn med chokladkräm och dubbel sats med chokladbollar. Sen satte vi oss i soffan och myste. Vi spelade också Wall street jag vann första gången och Jörgen andra gången. Jag brukar skriva när jag vinner men Jörgen tyckte att jag måste uppdatera när han vinner me. Men det är ju inte lika roligt att skriva att man förlorar sa jag. Men kanske jag skriver nån gång ibland när han vinner så han inte blir allt för ledsen min lilla älskling.
Ha de bra! Kram

Inga kommentarer:

Skriv ut