fredag 14 november 2008

Nu ska jag äntligen ta fredagkväll

Idag har det varit dåligt med mitt bloggande. Men jag har haft fullt med att städa och handla har varit nere och handlat 3 gånger. Först var det ingredienser till smörgåstårtan. Sen orkade jag inte laga lunch och raffes lunch var slut så jag sprang hem och hämtade pengar och ner igen för att köpa mig en onyttig pizza. Onyttig men god som vanligt. Sen börjar jag med smörgåstårtan och då kommer jag på att jag glömt det viktigaste för min tårta MÅSTE ju ha landgångsbröd. Så det är bara att klä på sig ytterkläderna igen och rusa ner och handla landgångar. Köper tre förpackningar som det står i receptet om man gör två tårtor. Men vad i helskotta dom räcker inte ändå så jag ber Jörgen gå ner för att handla fler. Han är jätte gullig och går ner och handlar.

Nu ska jag ta fredakväll. Och mysa med Jörgen. Ni ska få bild och recept på smörgåstårtan men inte idag. Ha en trevlig fredagskväll för det ska jag ha.

Inga kommentarer:

Skriv ut