onsdag 26 november 2008

Hemma i Göteborg igen

Gud vilken dålig uppdatering jag har haft de senaste dagarna men jag får skylla på att det har varit strömavbrott titt som tätt på landet. Kom hem igår och vaknade i morse av att jag inte hade is-te hemma så jag orkade inte blogga i morse. Ögonen vaknade in förren nu för nu har jag varit på Mediashop och hämtat hem en is-te burk. Underbart gött! Skulle egentligen åkt hem i måndags men det gick ju som sagt inte pga av snökaoset. Men vi fick en semester dag extra inte så illa pinkat. Igår skjutsade Jörgens föräldrar in oss en bit så vi kunde ta bussen in till Uppsala och därifrån ta tåget till Stockholm och slutligen till min underbara stad Göteborg. I Stockholm hade vi lite väntetid så vi gick på Olearys och åt en hamburgaretallrik och en öl. Det var billigare än i Göteborg men inte alls lika god. Olearys hamburgaretallrik i Göteborg är gudomligt god.
Trist att åka ifrån snön för här i Göteborg finns inte änns ett snökorn. Hade varit mysigt att få komma hem till snö med. Visst är det mysigt?

Har precis ätit upp min mat och sitter och njuter av min öl.

Inga kommentarer:

Skriv ut