onsdag 12 november 2008

Gå i ide som björnen

GodMorgon! Har inte vaknat riktigt än är trött som en zombie på grönbete. Men det gör jag la snart så man kan börja städa upp här hemma inför lördag. Då äntligen min fest ska bli av. Åhh vad gott med lördag längtar så nu. Men idag är det bara lillelördag och idag blir det att städa av bara sjutton så det bara blänker i lägenheten. Trist men det måste göras.

Just nu är det så rå kallt, och bara öser ner regn det är så tråkigt väder så man skulle vilja gå i ide som björnen. Och vakna lagom till att det är dags att förbereda lite julstämning i hemmet, och även hoppas på att det då har kommit lite snö. För större delen av året har ju redan gått och varför inte äta upp sig och gå i ide. En bra ide tycker jag. Synd bara att man måste ut i shitvädret för att komma till jobbet. Ja ja man får väl inse fakta jag är ingen björn men undra om jag inte sover lika mycket som en björn iallafall. Jag älskar att sova och jag sover mycket och länge.

Hej då mamma nu går jag i ide. GodNatt!


Bilderna kommer från skansens hemsida.

Inga kommentarer:

Skriv ut