fredag 6 mars 2009

Trött och svettig...

Hemma igen efter att ha varit på systembolaget och handlat in 24 öl till ett gäng törstiga polare som kommer på besök imorgon. Har även kånkat upp en himla massa tung mat som nu ska bli två smörgåstårtor av. Är alldeles slut och svettig efter att bonkat upp dem för mina eländiga och jobbiga tre trappor. Nästa gång jag flyttar ska jag inte bo högst upp. Bottenplan tack! Nu måste jag sätta igång med mina tårtor så jag är färdig till Lets Dance. Vi hörs!



Alla igredienser till smörgåstårtan + att jag har 24 50cl öl i botten av väskan.

1 kommentar:

Anonym sa...

TAck snälla! =) En sån shoppingvagn har jag med...min man retas en del för den , han tycker jag är en tant som använder en sån men jag bloggar om bakning och tittar på morden i midsommer så jag har sedan länge kapitulerat!

Skriv ut