fredag 13 mars 2009

Semlor

Jag är trött och det är äntligen Fredag och det är ju förstås härligt. Men för att jag ska piggna till denna vackra vinterdag måste jag dricka lite is-te så jag blir en piggis.

Igår var jag som sagt på pandurohobby och köpte livsmedelsfärg (blå och rosa) Så jag var bara tvungen att direkt testa dessa så då överraskade jag min älskling med semlor med rosa och blå grädde. Inte undra på att han blev förvånad vem mer än jag färgar grädde blå? Ja ja goda var dom.

Nu ska jag börja skicka efter dagens kvällsmat. Ikväll kommer mina svärföräldrar på besök så jag måste komma på något gott gotteli gott gott att fixa till i mitt lilla kök. Fick buffe idag så kanske det finns något där, ja det ska jag nu ta reda på.

Vi höres!
Livsmedelsfärg (rosa och blå)

1 kommentar:

Anonym sa...

visst är det kul med det där lilla extra som färgen tillför?! =)

Skriv ut