tisdag 10 mars 2009

Cupcake explosion

Idag har jag varit inne i stan och hamnade på Lagerhouse bland alla deras mysiga prylar med cupcakes. Det fullkomligt exploderar av Cupcakes överallt! Folk bjuder på Cupcakeskalas både hitan och ditan, recept finns överallt på bloggar och nu har även Cupcakes blivit en inredningsdetalj. Kolla på Lagerhouse till exempel. Jag blev alldeles sjuk av allt. Kunde inte låta bli och shoppa lite eller lite och lite det blev servetter, tallrikar, bricka, handduk och en liten söt påse. Det var ju så billigt så det blev en hel del. Nu är det bara dom riktiga cupcake som saknas. Får ta och göra det någon dag. På lördag kanske Hmmmm.

Lagerhouse hade också så gudomligt söta kuddar som liknade cupcakes ville ha en sån med men hejdade mig och det blev ingen tyvärr. Men nu saknar jag min kudde få se om jag införskaffar den denna månaden eller om det blir nästa kanske. Men då är den slut kanske. Får fundera på detta lilla mysterium.

Bilder på allt kommer ikväll eller imorgon.

Lagerhouse söta kuddar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

The Kitchenslut svarade 10 mars 2009 klockan 14:05:
Tomat har jag funderat på i många år. Det sägs att det är så enkelt, stämmer det? =) Man kanske skulle satsa på det i år =D Och jaa, det är så härligt att gå ut på balkongen med lilla örtasaxen och knipsa av EGNA kryddor *myser* =)
Vilka mysiga, söta kuddar! =D


"Härligt när man kan börja odla sina egna kryddor jag brukar ha kryddor, tomat och paprika ute på min söderbalkong. Där trivs dom alldeles kanon i varmen.Färska kryddor är något speciellt när man bara kan gå ut på balkongen och plocka.
Skrivet av Norbergsblogg 2009-03-10 kl 13:43"

Anonym sa...

The Kitchenslut svarade 10 mars 2009 klockan 14:33:
Ah, då ska jag nog ge det ett försök i år =) Brukar du köpa färdiga plantor eller drar du upp dem själv?


"Ja det är väldigt enkelt med tomater tycker jag. Så det tycker jag att du ska odla i år. Jag brukar få många tomater på mina plantor utan att nästan inte göra något förutom att vattna rikligt lite då och då.Mumsig!:)
Skrivet av Norbergsblogg 2009-03-10 kl 14:25"

Skriv ut