lördag 21 mars 2009

Hej Bloggen!

Idag har jag och Jörgen varit inne i stan (Linnestan) och promenerade i vårsolen och njut av att våren hade kommit till Göteborg. Till slut hamnade vi på Novell där vi tog oss en kall öl. Väl hemma igen var det dags att planera dagens middag som idag blir Canneloni med kycklingröra. Men först är det dags att kolla på Robinson. Så mina kära bloggläsare vi hörs senare nu ska jag ägna mig åt min älskling och dumburken en stund innan det är dags att göra mat. Thing thinge ling vi hörs!
Kontrollera stavning

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh vad gott med scones. Jag blir riktigt sugen.:) Kanske man ska ta och göra det någon dag i veckan och överraska gubben med.
Skrivet av NorbergsBlogg 2009-03-22 kl 13:59 tweety svarade 22 mars 2009 klockan 14:01:
Det var musigt & jag lovar att din man uppskattar det, för det gjorde min ;-) Ha det gött!

Skriv ut