fredag 20 mars 2009

Tjaba Läget!

Dags att ta tag i dagens sysslor här hemma så vi kan få lite rent och fint inför Norbergs fredasmys, god mat, öl, lets danse och givetvis världens bästa man. Så nu bär det av ut i köket. Idag ska jag greja till en räkrätt. Det blir räkor i koriander och en grönsakssås. Ska bli gott gotteli gott gott kanske kan jag få min man att göra maten med mig. Roligare när man är två eller hur?

Funderar!!! Undra vem som vinner Lets dance? Jag hoppas på Magnus som etta, Morgon tvåa och Leila trea men tyvärr tror jag det blir Leila som vinner och Morgan som kniper andra platsen och tja då finns det ju bra tredje platsen kvar för min favorit.




3 kommentarer:

Anonym sa...

Tror tyvärr att Morgan (min favorit) åker ut i kväll. Bagge vinner tror jag, men gillar inte henne! Ha en trevlig kväll, kram

Anonym sa...

Jag gillar inte heller Bagge. Men tyvärr tror jag att hon vinner. Ha en skön kväll! Kramizar
Skrivet av NorbergsBlogg 2009-03-20 kl 19:33 tweety svarade 20 mars 2009 klockan 19:37:
Tack,då får vi hålla tummarna att Bagge tabbar sig :-)Kram

Anonym sa...

Tråkigt att Morgan åkte ut hade hoppats på Morgan och Magnus i final.
Skrivet av NorbergsBlogg 2009-03-20 kl 23:23 tweety svarade 21 mars 2009 klockan 06:15:
Ja, det var väldigt tråkigt, ha en bra dag/Tweety

Skriv ut