söndag 29 mars 2009

Mini-laptop

I fredags hade jag världens bästa make han hade varit och fixat en netbook till mig efter jobbet undra på att jag var glad när han kom hem. Jag har länge önskat mig en liten dator så jag slipper släppa runt på min blyklump till gamla dator. Visst den gamla fungerar och så men den är för tung att ta med sig överallt Alltså en ny"ta med"-Laptop ( mer bloggande). Hade först velat ha en rosa eller vit men via en kompis fick vi köpa en billig data och då hade jag svart och röd att välja på så då blev det en röd data. Tyvärr hade jag problem med att få igång Internet så en kompis (dataproffset) fixade det åt mig idag. Så detta blir mitt första inlägg via min nya data. Så nu fungerar det superduper kanon.

Nu ska jag ner till Ica handla in lite middag till kvällen men ha de så bra så hörs vi. Thinge ling!!! :D

Kolla storleken på min nya lilla data. Jag speglar mig i skärmen med
he he

Inga kommentarer:

Skriv ut