tisdag 22 september 2009

TV-kväll

Nu har jag kollat på på superstars och kändisdjungeln med min man. Jag måste bara skriva att jag har retat mig lite på Inger Nilsson som spelade Pippi Lånstrump i unga år. Hon har bara klagat och man kan inte ta upp Pippi för då blir hon sur. Löjligt som bara den. Det får hon väl ta. Det är ju det hon är känd för. Men idag gjorde hon bra ifrån sig när hon åt tunga, skorpinjon och kokt råtta. Tufft det hade inte jag ätit. Själv har jag ätit chips med dip mycket godare. Nu börjar snart Heroes men det får jag kolla på själv för det gillar inte min man. Lite synd för vi kunde fortsatt att mysa i soffan och framför TV:n. Men jag älskar heroes. Super duper bra serie. Kan inte missas.Men nu ska jag kolla in hells kitchen först.

1 kommentar:

sannof sa...

Heros gillar jag oxå... spännande serie..=)

Skriv ut