tisdag 1 september 2009

Hej och aj...

Min handled fortätter att plåga mig. Måste gå ner till apoteket och köpa ett riktigt bandage. Hade inte något riktigt bra hemma. Men jag har sovit med handen högt och med dåligt bandage inatt och sovit jätte dåligt. Men nästa natt ska jag sova bättre hoppas jag.

Idag är det riktigt gott väder. Solsken hoppas nu den håller i sig i några dagar till.

Funderar på vad jag ska äta idag. Inget som måste skäras för det tycker inte handen om. Får annars ta något enkelt nu och köpa nåt till kvällen och Jörgen får skära köttet eller vad det nu blir i mindre bitar som man gör till småbarn :)


2 kommentarer:

Mia sa...

Inget skoj att stuka handleden!Hoppas dagen varit skön ändå!Kram

sannof sa...

Zon salva är bra... när man stukat sej... Hoppas det blir bättre..=)

Skriv ut