tisdag 8 september 2009

Idol


Nedräkningen har börjat. Snart är det dags.Ikväll börjar nämligen Idol. Måste ju bara ses. Är kul att se alla idioter som gör bort sig totalt och inte kan sjunga för ett öre. Jag är ingen sångfågel men jag älskar att sjunga men skulle aldrig ställa upp i TV då hade jag skämt ut mig totalt. Men nog om mig. Så detta får inte missas kan ju också dyka upp någon riktigt bra artist som man sen kan lyssna på när man städar. För när jag städar sätter jag alltid på en bra cd det blir roligare. Eller hur? Nu ska jag gå till kylen och hämta en kall och go latte. Thinge Ling. Bilden har lilla jag lånat från TV4 hemsida. Så sätt nu på TV4 om 10 minuter för då kör det igång. Vill ni se Per Morberg laga mat så visas det på TV4 just nu i denna stund.

1 kommentar:

Ellis sa...

Jag har sett på NCIS, får kolla reprisen av Idol senare! =)
Kram

Skriv ut